Friday, December 9, 2011

احمدی نژاد مخالفان حقیری دارد

این مطلب را مینویسم هرچند که میدانم  پس از آن باران فحش های ناموسی از طریق ایمیل، فیس بوک و غیرو ذالک نثار من خواهد شد.
همانقدر که هیچ کس به کنه مطلب دقت نخواهد کرد و طرفداران احمدی نژاد، این راشکست جناح مخالف و اظهار نظر یک "خود فروخته ی دست از پا درازتر" ارزیابی خواهند کرد- چنانکه پیش از این گفته اند و کرده اند-  و مخالفان مرا به "جاسوسی و نان به نرخ روز خوری و دروغگویی و پستی" و غیر و ذالک متهم خواهند کرد- چنان که پیش از این کرده اند و گفته اند. 
معذالک این تیتر رانوشتم و اعتقاد راسخ دارم که احمدی نژاد با دمش گردو میشکند چرا که حقیقتاً مخالفان حقیری دارد.
به عملکرد احمدی نژاد که نگاه کنیم روز بروز خود را قویتر میکند و این سو یک تعداد ادم خوشحال غالباً کشته مرده ی فیس بوک و دیگر دلبرانه ها نظیر گوگل پلاس و غیره هی مطلب به اشتراک میگذارند و هی می روند دو نفری شیشه ی سفارت می شکنند و هی دور هم جمع می شوند و در کنار ویسکی و آبجو و ودکا رجز میخوانند. آن یکی وبسایت راه می اندازد و ملت را سر کار میگذارد و این یکی هی در یوتیوب فیلمهای تک نفره و دونفره آپلود میکند و اینوسط یه مشت آدم روانپاک هم لخت میشوند و هی عکس میگیرند که مبارزه می کنیم با اسلام خونخوار و جمهوری ددمنش اسلامی. 
بیشتر از اینکه اینکارها به مبارزه شباهت داشته باشند، مرا یاد فیلمهای کمدی اوائل دهه ی 90 می اندازند. جک هایی که امروز حتا خنده دار هم نیستند.
احمدی نژاد دست بر روی خاور میانه میگذارد و صرفاً حرکت بزرگ انقلابیون ایرانی و خارجی اینست که از آن جک بسازند. 
احمدی نژاد هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین ساقط میکند و اینها مینشنینند و در خواب خرگوشی میگویند: "نه بابا دروغه اون دماغشو نمیتونه پاک کنه...."
مخالفان احمدی نژاد وقتی افرادی هستند با این طرز تفکر سخیف و حقیر احمدی نژاد دنیارا به آسانی میتواند به دست بگیرد و من در عجبم که چرا تعلل میکند وقتی که تفکر قالب در میان تمام سردمداران دنیا صرفاً در حد تمسخر اوست. 
من اگر به جای او بودم با چنین مخالفان حقیری میتوانستم دنیا را کن فیکون کنم.
اینوسط اگر تک و توکی هم بر مبنای شعور و تعقل تلاشی بکنند برچسب بی شعوری و نامردمی گری و نافهمی میخورند.
براستی وقتی احمدی نژاد گزینه ای بسیار مناسب- بر اساس رفتار و تفکر ایرانیان- برای مدیریت کشور است چرا هیاهوی بسیار برای هیچ؟
چند درصد ایرانیان افراد سالمی هستند؟
چند درصد فرهنگ مباحثه و گفتگو دارند؟
چند درصد دروغ نمی گویند؟
چند درصد همه چیز را نمی فروشند برای خواستهای خودخواهانه اشان؟
وقتی به اینها فکر کنید میبینید در ایران میلیونها و میلیونها احمدی نژاد وجود دارد. متاسفم که او تنها نیست.

No comments: