هنوز جرات نمیکنم بعضی از آنگارو گوش بدم احساس میکنم قلبم درد میاد وقتی ازون کوچه ها با آسفالت نامتوازنشون اینهمه دورم.
مدتهاست فقط موسیقی غربی گوش میکنم دوستی پرسید تو موسیقی ایرانی دوست نداری؟
جرات نکردم حقیقتو بگم. گفتم آره دوست ندارم
اما تو دلم گفتم از اون موسیقی میترسم چون قلبم رو جایی میبره که نمیتونم باشم
که برای همیشه بوی اون کوچه های کهنه رو از دست دادم.
No comments:
Post a Comment